Sunday, January 27, 2013

27januari2013

semalam 26januari telah menukarkan angka dalam perjalan hidup aku..
syukur ya ALLAH,
aku telah melangkah lagi ke alam dewasa,
krn aku masih dberi kesempatan untuk terus mengirup udara di bumi ciptaan-Mu dan akan terus menjalankan ibadat dan tanggujawab sbg Islam y sejati.
aku sama spt insan lain,
punya azam dan cita2 baru y mungkin hanya hangat2 taik ayam!
aku akur!
tp cuba untuk menjadi seorang y lebih baik berbanding usia-usia y lepas.
INSYAALLAH,
oh ya, terima kasih juga pada bonda y xpernah lupa ucapkan slmt hari lahir pd aku dan zuriat2nya y lain..
tiadamu tanpa izin-Nya, tiada juga aku didunia ini.
membesar dgn kasih sayang dan didikan penuh seluruh!
Al-Fatihah buat ayahnda y telah lama dijemput Ilahi,
terima kasih, terima kasih, terima kasih!
buat ayahku y lg 1...
dan buat seluruh darah dagingku..
kalian adalah hadiah terindah daripada Pencipta
SUBAHANALLAH!



No comments: