Monday, May 4, 2009

Lega

Salam,

Ramai gle org g amali SPA td.
Sume dh kje bes2...

Akak sbelah aku td penah masuk finalis NONA 2007, skang kje audit.
Cun gle.
Y depan aku 2 D.J Klasik.
Y kje kt ASTRO,
Kje kt Sinar...
Ada y editor Filem Negara.
Ada y pembaca berita btol... nk nek pangkat kot!
Memang rmai gle la!
Cik Bedah giliran ke-15.

Panel 2 cakap,

"Kita ada 1200 lebih calon seluruh Malaysia. Kita xdpt bgtau bpe org y akan diambil tapi...
Kita akan memilih y terbaik"

hahahahahah...
rezeki kte xtau kn?
at least dpt pengalaman.

Dh jari aku keras,
nk tulis berita pun hang.
Sejok gle...
Tulisan sendiri pun aku dh xdpt nk bce.

Kne bce dlm konti.
Aku ni kan JAKUN.
Mlu kt dri sendiri jek.
xtau cmne bende2 alah 2 bfungsi...
Smpai panel buat isyarat suh aku buat apa y deorang nk.
lalalalalalalal...

Hmmmmmmmm...
Stadi!
Sok FINAL!

No comments: