Tuesday, June 23, 2009

i luv u

Salam,

Blom tlmbat tok aku ucapkan Slamat Hari Bapa!
Smalam (21 Jun)dh msj kt ayah aku.
Tp xbalas.
Myb dh agak lewat mlm kot.
Magrib td aku kol,
mAK aku tnye...
"nk cakap dgn ayah ke"
"Nak" jwb aku.
Smpat aku sembang skit.

____________edited____________________

Cikbedah: Assalammualaikum, ayah sihat?
Ayah: Ayah sihat.
Cikbedah: Slmt hari bapa.

(sngt ringkas, sbb kami punya prsaan y sama)
~hati mudah tsentuh walopun bahasa kami kasar~
-----ni hati aku bcakap-------
MOGA AYAH SLMT DUNIA AKHIRAT,
Pktaan ni x tucap d mulut aku,
Sbb... Keikhlasan y lahir dr hati akan....
mybabkan aku mnangis msa 2 jugak!

Ayah: oh, Tme kasih!
"ble nk balik kg"?
(terus ayah aku tukar tajuk)
hehehehehhehe...
Cikbedah: Tgu durian luruh.

Pdhal aku bru 5 hari balik KL.
hehehehhehe...

Ayah sayang aku.
Aku pun.
Kasih sayang semua ayah adalah pd keluarga.
Pd anak2.
Dan pada semua yang berada di sekeliling mereka.

Doakan semua ayah2 kita selamat.
xkira y masih hidup atau sudah meninggalkan dunia ini.
Selamat dunia.
Selamat jgk d akhirat.
INSYAALLAH.

Blik umah,
Enah beli durian!
Yeeeha!

No comments: