Monday, July 20, 2009

My Sunday

Salam,
Semalam Ahad,
Seharian xlekat d rumah.
Merayap.
Bosan.
Jgk memenuhi keinginan y belum dilunaskan.

Grk dr rumah 10 pagi,
Smpai Serdang jmpe Enah hampir 11.
Sme jalan kaki ke Mines.
Trus jmpe Esah.

_______________Edited____________________
Esah: Kwn aku ckp sni xdk CROCS.
Cik Bedah: Muka sedih gle (hampa dan kecewa)
xterucap dgn kata2.

"Ada la, Aku dh kol kdai 2 smlm"

Deorang skdar nk mneman aku jek!
Alih2...
Enah dpt 2 kasut,
Esah nk jugak,
Tp xdk size.
So, Esah bjaya mmbwa pulang spasang si tumit tinggi y lain.

Taraa!




Pas2 g tgok Ice Age 3.
Kelako abes,
xrugi la RM10.

G food court, mkn2...
Sembang2.
Balik.
Kmi balik KL.
Esah trus ke hotel.
Nek boat dr Mines ke KTM, RM2.

Singgah KL Sentral.
Enah nk bli sumting pulak.

Smpai umah.
Mkn megi...

Lewat sikit,
Intan balik.
Bwk buah2 y mak ayah aku kirim dr kampong!
1-Durian
2-Rambutan
3-Manggis
4-Langsat

Pndek kata, umah ni sedang mngalami musim buah2an,
Memang bes!
Aku pun tdo dlm timbunan buah2.
hehehehehehe

Dh, 2 je kot laporan semalam.
Sekian aja dong!
Babai

No comments: