Wednesday, July 15, 2009

Tulis untuk Tido

Salam,
ngantok...
kne tdo,
tp...
i smell sumting not gud.
kiranya saat ni,
logi sberang jalan flat aku sedang bkerja...
xpenah sbelah mlm tenaga kerja 2 cuba utk mcuri tulang!
tidak sma sekali.
mreka bkerja mcari sesuap nasik utk keluarga y tercinta.

x sma skali juga aku peroleh mmpi y indah!
masakan aku punya mmpi indah jika,
tidurku xtenteram...
nightmare pasti sudah!

INI SERIUS!
menurut statistik y lepas...
hal ini menjadi pnyebab utama penduduk sekitar mghadapi mslh xcukup tdo.
hampir logik aku labelkan benda alah itu sebagai.....

JENG JENG JENG!!!

KILANG TAIK
ya!
kilang besar ini memproses dengan telaga2 besar...
skali pndang mcm di pelantar minyak.
mproses hasil kumbahan warga kota.
y bisa mmbuatkan napas aku turun naik dgn laju.
bisa juga mmbuatkan hidungku makin besar, sihat dan kuat!
hampir tplanting 20 km jauhnya!

btol!
bru nk msok 3 mggu kmi myewa,
tnyata jiran sbelah,
kiri...
kanan...
depan,
depan dan tepi sikit y bkerja kerajaan itu sgt sygkan kami.
sbarang mslh dan maklumat akan cepat kmi terima.
2 la klebihan mendiami wilayah 3G,
sangat canggih-manggih!
SYUKUR ALHAMDULILLAH!

skarang dh sgt ngtok ok,
jom tdo bramai2.

No comments: