Wednesday, November 11, 2009

Saya dah hilang awak!

Salam,
Patutlah...
last week saya nk awak ada masa saya keluar.
kita habiskan hari 2 dgn indah sekali.
xterfikir pun awk nk pergi jauh dr saya.
saya sayang awk!
walau ramai y panggil awak budak sekolah!?..

SUMPAH!

tp saya redha...
kita xdk jodoh.
puas saya cari awk.
puas saya igt saya tinggalkan awk kt mne...?
saya tnya kwn2 saya...
deorng ckp xtau.

tp...
saya rasa saya xbwk awk masuk rumah pun.
awk tunggu kt pintu jek.
saya rasa awk jerit nama saya.
tp saya xdgr...
saya xdk gambar kenangan dgn awk selama kita bersama.
Tme kasih,
awk jga saya dengan baik.
saya selesa bila bersama awk.
langkah kita seiringan.
kalau hujan,
kita basah bersama,
oh!
romantik kn saya sayang?

selamat tinggal sayang.
ni je ucpn terbaik saya buat awk.
saya sentiasa akan kenang awak macam cinta pandang pertama kita dlu.
walau nanti saya bakal mendapat pengganti awk...
saya percaya,
cinta kita y 1 adalah saat2 bahagia kita b2.
babai sayang.
moga awk selesa dan gembira dgn pasangan baru awk.

SAYA RASA AWK KENA CURIK!!!

kpd y terambil kasut saya 2,
jaga sayang saya baik2 tau.
jgn sengaja pijak taik..
benci saya,
tp kasut saya y teraniaya.

jgn bawak dia pergi tempat maksiat,
kalau surau...
saya sgt bertuah sbb saya hilang awk.
dpt gak pahala kt saya ni.
lagipun warna awak putih,
kalau g skolah pun ok,
semoga berjaya dgn cemerlang tuan baru (sayang)
nanti masuk universiti y berhampiran tau.

...
kalau nampak saya atau terserempak dalam lif ke...
kt kedai bawah flat ke...
bus stop ke...
jgn xtegur!
sbb saya kenal awk!
tanda lahir awak kt ponggong 2 saya cam sgt2!

No comments: