Saturday, November 12, 2011

s.e.r.a.t.u.s 43

oh ya, semalam 11.11.11
wht's a wonderful date kn?
tarikh y kte smua xjmpa dah 4 d next year coming
at least it was a blessed day la -friday

cm biasa la rutin aku
doh umah
bermuka buku,
stalk sana
stalk sini
blog sana
blog sini
pas update, update
pas update, update
ape pon xbleh

insyallah,
it will b my final sem
byk kje nk buat
even class on monday je
klo my classmates myb working on their thesis or jurnal article
same goes here la, tp xbpe nk consistent
haaaaa!
motor tayar pancit
pas mgrib dh p isi angin,
balik rumah kempis balik
adoi lahai nye

ngt pagi ni nk p UM,
dh kne tgu workshop tepi gerai goreng pisang kt simpang 3 y depan surau hijau belakang bukak dlu
2 la
dugaan
no sweat!
hehhehehe

entry aku bsepah sana sini
apa pangkal pokok pun xpaham

bila ayu dh xdok sni,
rse boring pulak
klo x...
de gak masa aku dok ngumpat sama2
p makan sama2
p beli manik,
p bli kain
p umah kakak...
smua la

klo motor pancit dia blh teman aku p petronas
tp td aku p sorang je...
nk isi angin xingt
last2 mintak pacik teksi tolong

mak aku dh bg kebenaran join xpdc 25-27 ni kt royal belum
insyaallah smua selamat

dah la 2, ni aku pakai telekung,
sembahyang je belom
jom!
2 rakaat je

No comments: