Wednesday, January 29, 2014

anak dara cik Lehah. ko ada?

alhamdulillah,
2hari lepas aku sudah 28tahun.
ini merangkap karangan pertama 70 patah perkataan bagi tahun baru 2014.

macam2 yang terjadi lepas abes blajar.
mslh diri sendiri la.
tu dah memang inhouse problem.
jenis xmenyedar diri.
nampak gaya jugak rezeki aku masih samar-samar..
xjelas dan nyata lagi...
aku masih berdoa,
insyaallah dimakbulkan nanti.
aku harap--
bila aku semakin menghampiri dewasa semakin banyak amalan yang aku boleh lakukan dan semoga kehidupan aku lebih diberkati pencipta.
bila dah semakin dewasa, secara xlangsung juga semakin menghampiri mati.

iye la, matlamat hidup dan mula nak nampak bila dah tercium taik hayam.
kan?
syukur jugak tercium dari terus mati deria pemberian Ilahi.
dunia hanya sementara.
harta, pangkat, darjat, keluarga, kesihatan, duit semua pinjaman sebagai persediaan ke sana.

aku ni--
kasar luar,
tisu dalam
*pause*

xsemena boleh nanges

ni nak taip ni pun nages---
dah nape ko ni?

okbai
aku ada cita2 baru
insyallah

"jihad fi sabilillah"

eh jappp...
ni pun mslh lagi,
taip padam taip padam taip padam..
peduli ke?
blog aku pun mmg aku sorang je y baca,
xdk sapa y peduli 

No comments: