Wednesday, March 25, 2009

ALLAHUAKBAR!

Aku dikategorikan dalam kalangan budak nakal sepanjang zaman prsekolahan aku (form 1-5)
Walupun bgaya nerd dan slow, aku memang kejam. Kejam dlm diam. hahahahahaha..

Namun aku turut merasakan bahawa aku juga adalah insan terpilih. Yup! (umpama sebutir permata dalam timbunan kaca dalam pasu bunga) ~cakpong cakpong~

Selepas kejadian melihat kebesaran ALLAH SWT di langit 1 pg dlm pjalanan ke sekolah. Serius aku bangga nk cite…. sebab aku rse memang xramai bleh dpt kjadian cm aku. Kecuali kengkawan y sme2 tgok kjadian ajaib 2 dengan izin kuasa ALLAH SWT. Wallahua’lam.

Masa cm benti tiba2, ….kt langit ada tulisan jawi yang membentuk perkataan dari kepulan-kepulan awan dengan membuktikan kuasa ALLAH SWT. Sumpah aku xtpu! aku dh xigt perktaan 2 (sebab daya igtn aku adalh sgt lemah) tp aku bleh andaikan cm….

“LA ILA HA ILLALLAH, MUHAMMADAR RASULLULLAH”

Fuh! istigfar aku mse 2. Memang insaf gle aku cte ni. Pas2 kami gerak pelan2 g skolah takut kne denda cm hari y sbelumnya. Pesan aku, cuba2 la g skolah lmbt! opsssssss, cuba2 la g class/kje lmbt. Confirm lect/bos korang xmarah beb. Sambil2 tu jgn lupa myaksikan alam indah ciptaan-Nya. heheheheheh

No comments: