Sunday, March 8, 2009



kelmarin... 7 & 8 Mac 2009

salam...

~7 Mac 2009, sabtu~
sbgai psdiaan mnymbut ank buah y bakal lahir pada bila2 masa aku dh bli 2 hadiah utk org baru ni.. Botol susu ngn baju.. comel jugak la. hihihihi (,'')
Pas2 aku ada bli bju sbg hadiah hari lahir anak buah aku y ke-3 thn(ejoi akan jd abg kpd baby y bakal lahir nnti). aku bli mgikut kemampuan. (m.cik arap ejoi phm sbb m.cik xkje lg) hahahahhahahaahh..
Doakan semua dlm kdaan baik.. INSYAALLAH


~8 Mac 2009, ahad~
aku dan esah (bukan nama sebenar) telah ke Tg. Malim, Perak...
kmi tlh mnaiki MARA LINEAR dr Puduraya (RM7.20) pada 10 pagi n tiba ke lokasi sasaran pada sejam kemudian. Hanya 4 org sje y ada dlm bus 2 termasuk en driver. hikhikhik
kmi bjalan pada tengahari rembang di skitar upsi dalam kdaan y normal dan cun dgn merakam detik2 indah bersama (EWAH2)

penat bjalan kmi rehat kt bawah pokok n lepak2 kt pondok.
5 ptg kmi gerak balik dgn mnaiki SKS (RM7.40)
smpai kolej sblum 7 ptg, mgrib la...

okess =)
nti ada cite bes aku buat laporan lg...
babai
salam

No comments: