Tuesday, October 13, 2009

1 napas

Salam,
aku sedang gigih bekerja di dominos pizza dgn hati y girang walopun belum rezeki utk mndpatkan kerja y lebih baik xdk ke kje doktor sandaran? pilot sandaran? penyamun sandaran? tukang kebun sandaran? konduktor bus sandaran? pensyarah sandaran? jaga parking sandaran? apa perasaan anda bila membca entri y tak mmpunyai noktah ini? tanda soal je y ada penat ke gembira? aku tetap gembira sbb aku sentiasa gembira walopun hidup dirundum malang maka dgn itu aku isytiharkan bahawa pembaca blog ini perlu menrik napas dalam2 agar anda tidak kesemputan dipertengahan jalan jika penat sila rehat jika tidak anda akan menyesal dikemudian hari aku gembira dan akn ketawa spt wanita cantik y hilang akal krn itu namaku BEDAH akhir sekali aku habisi entri ini dgn ucpn slmt malam tanpa sebarang noktah

1 comment:

S.O.A.D bundle said...

dop ahu bende cik beadah nie...poppet..poppet jer keje...hahahhaaaa..