Sunday, October 25, 2009

saya xsakit hati pun

Salam,
saya bukan yang terbaik dalam berkata-kata,
saya juga bukan yang terbaik dalam semua hal,
saya juga lemah dan sering buat salah,
saya memang banyak buat dosa,
tapi saya xsakit hati pun,
sumpah x!
sebab manusia ni makhluk y bersosial,
itu tandanya dia normal.

"saya bertaubat"
pernah anda dengar tentang penyesalan?
tentang keinsafan?
atau tentang keterlanjuran?
y ni kadang2 buat saya sakit hati la

-YA! SAYA XBUAT LAGi-

tapi...
saya bukan intan,
saya bukan intan,
saya bukan intan,
saya bukan emas,
saya bukan permata,
atau pun batu-bata,
saya tetap saya,
saya akan sakit hati bila saya gagal kawal diri sendiri,
jadi...
saya cuba bersikap optimis!

saya xpandai pakai kasut tinggi,
saya xpandai pakai skirt (sumpah xpakai)
saya xpandai pakai seksi2...
saya hanya tahu pakai baju kebangsaan jek!
saya hanya akan sakit...
sakit kaki bila pakai kasut tinggi!

n,
im not loser,
but,
very sure that im a very good sister.
ala, xseksi...
xsakit hati,
hidup sentiasa hepi.

Ya Allah,
plez 4give 4 everyting i've done.
Amin

No comments: