Thursday, October 21, 2010

SELAMAT HARI LAHIR BONDA

salam,
genap umur bonda 53 tahun!

YA ALLAH YA TUHANKU,
kau y menjadikan langit dan bumi,
siang dan malam,
kami adalalah kepunyaan-Mu,
dan kelak ttp akan kembali kpd-Mu,
YA ALLAH YA TUHAN KAMI,
panjangkan usia kami,
panjangkan usia bonda kami YA ALLAH,
murahkan rezeki kami,
murahkan rezeki bonda kami YA ALLAH,
ampunilah dosa kami umat Islam,
ampunilah dosa2 kami y telah brlalu dan y akan datang,
ampunilah dosa bonda kami,
janjikanlah kami dgn syurga-Mu,
janjikanlah bonda kami dengan syurga-Mu YA ALLAH,
dan jauhkan lah kami dr neraka itu YA ALLAH.
matikanlah kami dlm iman,
matikan bonda kami dlm iman YA ALLAH,
tetapkanlah kami d jalan y lurus,
tetapkanlah bonda kami d jalan y lurus YA ALLAH,
jauhkanlah kami dr setan y drejam itu,
jauhkanlah bonda kami dr setan y drejam itu YA ALLAH,
berikan kami kebaikan dunia dan akhirat,
berikan bonda kami kebaikan dunia dan akhirat YA ALLAH,
pada-Mu aku bsujud dan kdp-Mu kami meminta pertolongan


apa d dunia kepunyaan-MU YA ALLAH,
bonda itu juga YA ALLAH,
ALHAMDULILLAH,
bonda masih kuat spt umur aku 24 ini...
aku akan terus bdoa agar bonda selamat dunia akhirat
dan mendapat berkat selamanya

26 jan 2010,
tepat detik 12 malam bonda jd insan pertama ucapkan selamat hari lahir bt aku y degil ni,
tp skang dh dekat 4 pagi bru aku nk balas,
xadil kn?
ssebuk mana pun aku...
tgjawab xmengira smua 2.
esok ayu balik kg,
deorang bli hpone bru utk bonda,
aku ngt nk beli kad je la...
sbb aku tgok,
kad2 y aku bg mse zaman skolah dlu bonda masih simpan walupun dh koyak kne gigit lipas
(padahal xdk duit) ^_^

pe lg aku merapu ni???
k la,
nk siapkan slide show,
sok final presentation..
prof ilyas, "jgn byk comment tau"

sekian, terima kasih daun keladi

oh ya,
syurga d bwh kki bonda,
tp jgn lupa pula pd ayahnda, oke?

YA ALLAH,
tempatkan arwah ayah bersama org y beriman -amin-

dan berikan keberkatan kepada ayahnda ku y masih menghirup udara,
dia bkerja keras bsama bonda d kampung...

sumpah!
jasa 3 insan ini akan aku bawa smpai mati

No comments: