Friday, October 8, 2010

sisa-sisa kerja

salam,
menghabiskan sisa-sisa kje terakhir mmg mletihkan,
sumpah meletihkan.
tp ni bukan kje last min.
ini jgk bukan kje sia-sia.
seharian dok menghadap papan kekunci yang sesekali bt aku trencat dsbbkan arus elektrik y mengalir d dalamnya.
keletak keletuk
keletak keletuk
hasilhanya 0
xdk pape y aku siapkan
sekejap aku ttdo bila dia hang,
tgu punya lama,
biasalah... barang lama
kne layan pun manja sikit.
sensitive barangkali...
kadang aku ckp
"sayang, jgn buat hal ye"
pernah jugak dia menguncikan papan kekuncinya utk aku...
puas huruf a-z aku taip...
hasilnya 0,
xdk sebarang calitan huruf di word.
walaupun hanya . (titik) juga tiada.. . . ... .
masa tu aku hanya ada kurang 12 jam sblum presentation..
ini juga bukan kje last min,
aku pikir lama untuk mencari isi2 y bernas ^_^
terpaksa aku cabut wayar dr soket,
bila aku on kembali.
dia sudah boleh menulis
ALLHAMDULILLAH bisik ku dlm hati
"sayang, keep up a gud work ya"
kita dh xlama lagi nk siap ni...
masa 2 tu u boleh rest,
xyah menulis byk2 sgt cm skang,
i pun bole maen game 24 jam.
kn?
mari kita smbung pjuangan ye,
TAKBIRRR!

No comments: