Friday, January 14, 2011

S.A.T.U

Assalammualaikum,
Jumaat
sbenarnye xdk pape pun nk tulis,
post ni jd 1st entri utk 2011..
lame xmenulis kn,
rindu jugak...
asik men game je.
so, xtau nk mula cmne,
yuran pengajian dh 2 sem ttangguh,
ada jugak rasa cm nk baling batu kt kepala pihak2 y bkenaan *pengsan~
1300 utk sem sudah campur dgn 15?? = RM2800 jugak kn?
heh,
xpeduli kot rasanya,
pndai2 la pihak y bkenaan bkje kn?
kata kerajaan byr gaji?
so, meh kte apply kje goment reramai nk?
2 smpai rase cm malas nk p class
oh ya, skang aku dh bela ikan lagi kt umah,
nama dia ramboo.. comel sgt.
cm aku mse kecik2 dlu la ^_^
lg 1,
aku dh mula bdiet scr konsistent,
cm xcaye je...
isnin-ahad,
isnin-ahad lagiii
hari2 aku bjalan cm bese,
dikelilingi keluarga dan kawan2...
mmg hidup aku sendat dgn xtvt.
kami p cycling,
joging..
tgok movie,
layan teater,
p mancing....
byk lg la.
sem ni agak sebok,
jumaat mlm pun de class,
sumpah xbes.
oh ya,
malam td jiran aku kne cekup jabatan agama lagi...

No comments: