Tuesday, January 18, 2011

T.I.G.A

Assalammualaikum,
public transport?
oke lg la..
walo dh lme xnek,
____edited____
"kak, cmne nk p bangsar"
"kak, kt mne nk bli tket p jelatek"

dgn konfiden aku jwb,
masih kuat igtan aku neh,
ehhehehhe
alhamdulillah,
anugerah Maha Esa kn?
aku bsyukur dgn itu

oh ya, sbenarnya...
2011 ni aku xbt tajuk entri y aku post,
aku tanda je dgn
S.A.T.U
D.U.A
T.I.G.A
E.M.P.A.T
bla bla bla
sje nk btukar angin
sbb ni kn blog aku?
^^
skang, aku punya minat baru,
tdo lepas subuh dgn memakai telekong,
org ckp xelok kn tdo pas subuh,
tp aku xkje lg....
dr aku dok merapu xtentu hala,
adalah lebih baik klo aku tdo.
ye dak?
tdo tu pun amalan tau
sgt indah kot,
xdk la sejuk semacam je...
sumpah aman aku tdo cmni

lg 1,
arini bufday kakak,
dh 30 tahun, dgn 3 anak.
"selamat hari lahir kak, selamat menjadi isteri y taat dan sholehah, selamat mnjadi bunda y tbaek utk ejoi, suri dan alan.. INSYAALLAH

ok,
cukup la.
nk cri duit sikit

No comments: