Wednesday, October 12, 2011

s.e.r.a.t.u.s 20

tetttt
kelmarin rumah aku xdk air paip
aku tau sbb apa,
spnjng aku dok sni
rasa xpenah la xdk air
kalo x... akn ada note d tampal tepi tangga

ni gara2 jiran rumah bwh skali
oh, kau bukan jiran aku bro
xtau pe y dia xpuas hati dgn budak rumah ni
marah je p tutup paip rumah kami
mentang2 kepala paip dok tepi tangga rumah ko kn?
kepala hotak bro

sejak kedatangan ko bro
semua dh berubah
fucking moto pon ko sebat kn bro?
fucking moto aku ko p letak kereta buatan malaysia kebangaan keluarga ko y dtg dr hutan mne tah
ble kami fucking tepi jalan rumah ko... ko p letak ampaian pulak kn
dh 2, mne mau fucking ni?
ke nk aku fucking atas kereta ko bro
tetttttttttttttttttttttttttttt

apa la dosa kami bro?
p balik dok negara tok moyang ko lg bagus kot
xyah dok dlm masyarakat la
oh ya, xpon ko SEWA rumah teres senang
sbb aku rasa ko xmmpu bli rumah pon?

td petang kejadian y sama berulang
dengar ada org ketuk pintu
tp kami sume bt xlayan
ble skodeng kot pintu nmpak org rumah bwh dpn pintu
bhahahahahahhaha
sumpah aku xbukak bro

"jp g air paip xdk la ni"

lepas 5minit andaian itu tepat

"tetttt! xdk kje lain"

ko pehal?
sial kot
tetttt
klo de y dok dlm jamban tiba xdk air!!!!
kering kot

ke nk cuba jd kering jp ble ko dok dlm jmban????

npe la hati ko busuk sgt
aku xpenah buat taik kt ko kot setang!!!

No comments: