Sunday, October 16, 2011

s.e.r.a.t.u.s 27

"carik2 bulu ayam, akhirnya bsambung jugak"

100 peratus aku sokong!
sikit pon xbantah
2 la hubungan darah daging kn?
nk mula dr mana aku xtau
y pasti entry ini agak emo
aku adalah seorang kakak dan juga seorang adik

"di telan mati mak, diluah mati bapak"

"cakap salah, klo tlepas ckp lagi salah"

APA PON XBOLEH!

haish!!!

sedegil mana pun aku
sekeras mne pun batu
jauh dlm hti aku pnya rasa hormat pd org y lebih tua

ni pulak darah daging
sbb 2 org tua ckp

"cubit paha kiri, paha kanan pulak y terasa"

kn?
100 peratus aku sokong!

nk dpendekan cerita....

kakak aku nk kwen hujung minggu ni
ble dh nk akhir zaman2 bujang ni...
kje dia asik marah, naik hantu, kne rasuk setan, silap sket melenting, salah sket bising,
aku dok diam dpn computer pon kne marah!

aku xtau pe salah aku
aku cuba paham kdaan dan situasi hamba ALLAH ini
aku cuba paham
aku layankan aje
aku xbyk ckp, klo tdesak sgt bru aku bukak mulut
nnti dia kecik hati,
hati aku jgn ckp la keciknye

sbg manusia normal
angin aku ade jugak pasang surut
tp dia manjang pasang

tiap masa nk menang
aku pulak bukan jenis nk ngaku kalah
tp btol aku ckp...
skang mmg nmpk sgt dia salah

TP XNK MENGAKU
aku y nek hantu
so, ble dh aku kaji benda ni...
klo aku btol skali pon aku diam je

dia nk marah ke
dia nk carut ke
dia nk maki ke
dia nk nek hantu ke
dia buat2 baik ke
dia tersedar dia silap ke....
aku redha
2 la hubungan darah daging

mmg org nk tamat zaman bujang angin xbetol ke?
ada masa aku xtahan, aku nanges diam2

"air y dcincang xkn putus"

aku x marah
sbb aku faham situasi dia
masa aku nnti xtau pulak cmne
spe y bakal jd mgsa aku xtau

org ckp,
ble kte geram dan marah
jgn tgok pd keburukan.
kte kaji balik jasa dan budi dia pd kita

mmg ini y aku nmpak
selama aku kt s.alam
makan aku dia bayar
ubat aku pon

terima kasih kakak
u rock

No comments: