Sunday, August 1, 2010

hadiah hari jadi SITI ke 22

salam,
saya selalu cakap adik saya "BURUK"
kadang2 saya ckp dia "HODOH"
dia xmarah,
dia sengih je smbil tunjuk gigi dia y jarang 2.
sebab 2 kenyataan,
tp dia dulu kwen pada saya,
adakah saya lagi BURUK,
atau HODOH?
cuba anda fikir.....

JODOH kn?
saya sgt gembira...
rasa cm nk keliling kampung 72x,
smbil tjerit2

dia mintak saya bg hadiah,
hadiah hari jadi....
ATAU
hadiah perkahwinan...
pas2 saya senyum je la ^____^

cmne saya nk bg hadiah,
saya belom bukak kedai hadiah lagi...
saya xkje,
saya xdk duit...

tapi saya ada ni...
smua gambar2 ni...
saya ada kamo,
saya ada keluarga,
keluarga besar kita...

hari kamo kawen,
saya tahu,
kamo y paling cantik,
saya bahagia tgok kamu gembira,
smua org pun gmbira...
mak ayah lagi lah,
saya tahu itu.

kamo dh xhodoh

saya bdoa...
kegembiraan dan kebahagiaan ni selamanya sepanjang hayat kita.
INSYAALLAH

dia pesan
"upload gambar y cantik2 je tau, y hodoh2 xnk"

No comments: