Thursday, August 19, 2010

trend KE?


sekarang musim bulan puasa,
musim buah,
musim hujan,
MUSIM BUANG BAYI!!!
atau ni 1 trend,
xmalaysia kot klo x buang bayi??????
x gitu?
ASTAGFIRULLAHALAZIM

dalam jiwa binatang ada nilai manusia,
dalam jiwa manusia ada nilai binatang,
sedang BABI pun bela anak.
ni pulak kes
mummy n daddy y buang baby!

2-3 bulan lepas saya ke kelantan,
dlm pjalanan ke kedai,
d tepi sebuah kebun saya lihat seekor ibu ayam sedang bermain dgn seekor anaknya y bwarna kuning,
dlm pjalanan pulang saya tkejut,
anak ayam tkujur kaku d atas jalan tmpt MEREKA bmain td...
mungkin IA mati dilanggar,

saya lihat,
ibu ayam td melihat anaknya y telah kaku,
selepas kenderaan melepasinya,
saya lihat disebalik side mirror,
ibu ayam td cuba utk mnggerakkan kembali anaknya,
sedih!
sumpah sedih!

"ayam, anak KAMU dh mati"
kata saya dlm hati!

ni gmbar tbaru,
saya GOOGLE...
byk sgt gmbar sedih y bisa mmbuatkan saya menangis.
kalo nk rasa sedih cm saya,
anda GOOGLE lah sndiri ye...

selamat menjaga anak2 smua

No comments: