Wednesday, April 8, 2009

aku KAYA.... pp

Salam...

Bulan ni memang bulan kekayaan bagi aku,
Bulan y btol2 mnguji tahap kekoyakkan poket seluar y dh lme x bganti.
gara2 tkr akaun CIMB, gji 4time 2 bulan xdpt,
Jd aku btol2 menuju ke daerah KEDANA!

Kelmarin (isnin)byr deposit+ sewa rumah + RM224.50.
Kelmarin (selasa)print draf=RM14.00
Lusa(jumaat) nk print tesis= ~anggaran kasar~ RM45.90
2 pon aku nk g print kt k. Nora (10 sen per copy)
Pas2 nk byr duit jilid kt opis =RM51.00



-Anggaran RM y terbang spnjg 3bulan nk siapkan tesis-

Pasni aku kne bpose la...
Dlm erti kta y len,
aku akn mula DIET.
Bru sesuai dgn gya ak y nk bpindah ke Kmpg KEDANA nti.
Semoga sluruh warga kmpg KEDANA senang menerima aku mjd sbhgian dr geng deorg!
Setidak2nya nti aku akn mlntik dri sendiri sbg BENDAHARI kg. KEDANA.
Semua duit KG. KEDANA akan aku songlapkan!
hahaahahaahahahahah!


p/s:
KG KEDANA adalah daerah y sgt aman, INSYAALLAH.
Doakan jugak ak mndpt pkrjaan y bisa mmbuatkan perutku gembira riang..

No comments: