Monday, April 6, 2009

KAWAN, lagi?

Salam,
dan slmat sejahtera pd non-Muslim.



2-3 ari ni aku > ghairah mmbicarakan soal kawan.
> cenderung mmbicarakan soal persahabatan...
(GHAIRAH?) ~smbil tsenyum jahat dgn misai mlintang,
opsssss... aku xdk misai ah, hehehehehe~
(sori, sila focus)

Aku sndri xpaham dan xtau knpa.
Mungkin sbb dh smpai masa utk aku kluo dr tmpat ni,
Mungkin jgak aku bakal mninggalkan 1001001 pglaman/knangan dgn kwn2 y mcm2 agama, mcm2 ragam, mcm2 saiz, mcm2 akal, mcm2 colour, mcm2 aznil, mcm2 ada!... bla bla bla...

Korang xigt aku pun xpe...
~aku xske paksa~
Biarlah aku pergi mmbwa diri,

Song by Aishah,
Bagaikan melukut di tepi gantang,
Begitulah aku,
Di dalam hidupmu,
Ada tiada tak memberi kesan,
Hanya aku menanggung,
Kerinduan..
~sori aku agak keemosian~

Nk buat kwn senang je,
KELETAK KELETUK dpn keyboard sume jd kn?
Dunia dh maju,
Zaman dh berubah.



Renung2 kn dan SELAMAT BERAMAL!

No comments: