Wednesday, April 8, 2009

~Lgu Hiba untuk Sayangku~


Salam...

Jam terus bgerak,selagi bateri cap ayam 2 x dcabut.
terus bputar smpai menunjukkan angka 2.
Btapa aku hiba saat ini,
Mnyesal xmlakukan sesuatu mlm td,
Aku insaf,
Aku cbe utk xulngi lg ksilapan mlm td...

Maafkan aku sayang..
Aku paham keadaan kau,
Kerana kita berkongsi jasad y cukup indah.
Sesekali kau membisikan lagu hiba d telingaku,
Saat bisikan itu..
Hatiku seperti drobek2..
Sangat sedih,
Sangat pedih!
Aku jnji akn membelikan hadiah kegemaranmu.

Aku janji,
malam esok aku akan beli...
Mee gorang basah di SAHUR'S cafe.
Walopun CIKBEDAH asik mintak menu y sme...

NASIK PUTIH+ TELO DADAR+SAMBAL BLACAN+ TOMYAM CAMPUR+ MILO ICE



So,
SAYANG, sila tersenyum dan jdkan drmu sekiut CIKBEDAH ini,
Walopun lapar,
Tp die ske blakon jdik cool!
Sian kt die,
sebab die sdg mnanggung kelaparan y bisa menutupkan matanya.
~d end~

No comments: