Thursday, April 23, 2009

Slumber ya ya

Salam,

Peristiwa: Xzem.
Lokasi: BP ARAS 2.
Masa: 8:30 a.m-10:30 a.m.
Hari: Rabu.

Antara calon2 nya adalah:
1- Aila (Atak-atak)
2- CikBedah
3- Syidah
4- ?
5- Esah (bukan nama sebenar)
(Atak-atak n Esah (bukan nama sebenar)
(Syidah n CikBedah)
Ni kedudukan kami mse xzem td...
Esah dok blakang skit.

Aila depan skali,
bertentangan dgn budak class mne xtau la.
Cikbedah blakang Aila,
Blakang Cikbedah,
Syidah.

Sbelum kul 10,
budak y dok btentangan ngn kami dh bleh lepak2.
Mesti soalan BOCOR!
hahahahhaha...

So,
Aku y xbpe nk cukup ilmu ni...
Gelabah n tekun jawab xzem.
Dgn penuh xpresi kt muka.
Mulut pulak muncung ala cencerut asik cemolot.

Ah!
Peduli semua kecantikan y ada.
Buang jauh2.
xzem lg penting.
xsempat nk jaga adab mse 2.
Jari aku mgeletar cm xmakan seminggu!

Tulisan?
hahahahahaha,
Aku sendiri xpaham.
Sori prof...
(Ini adalah latihan untuk menguji mata)

Smbil pk-pk,
Ade jgak ttgok budak2 y dok btentangan ngn kami 2.
Asik gelak2 je...
Nyampah tol.
Bukan sorang!
3-4 sebaris hah!
Aku tau.
Korang gelak kt aku kn?

Cis!
Lantak la.
xdk spe peduli!

Jam pulak cm banyak kuasa bateri.
Pusing dgn cukup pantas!
Haih...
Energizer kot?
Bukan lagi cap ayam.
Cam jam kt bilik aku nih.

Rse jam 2 salah la.
Aku ni smpai xsempat nk bnapas.
Tbe2 je mse dh abis.
hnssss...

Pas xzem...
Aila ngn Sidah pun ade gk ckp pasal budak2 y gelak2 td 2.
Sah!
Deorang gelak kt kami...
Mesti sbb kdaan kami y mnjawab xzem sparuh sedar.
hahahahah...

Slumber!
Janji sempat siap.
Sbelum jam dgn kuasa bateri energizer 2 genap.
Genap ke angka 10 dan 6= 10:30 a.m...

Sekian, terima kasih!

No comments: