Wednesday, April 22, 2009

Reunion? (UPSR - batch 1998)

Salam,
kelmarin bru post pasal reunion.
Saat ni jugak.

Jam menunjukkan angka 12 dan lebih 12.
Ada bunyi sms masuk.
Masuk terus ke dalam in box.
Masuk menembusi npon model nokia 3200.
Colour putih.
Npon y diikat dgn getah pada skrinnya.
D ambil lalu dbuka.

__________edited___________
Salam,
Kwn2 cadang nk buat reunion batch 1998 (Sek. Rendah Jengka 24) pada 06.06.2009 di Home Stay Jengka 25.

Aku: YES!!!
Finally.
more than 10 years.

__________edited____________
Mintak kwn2 respond setuju atau x dgn cdgn ni.
Kjesama dr kwn2 amat dharapkan.
Thanks.
-senyum- (,'')

Sbrg ptnyaan bleh rujuk saya,Zam, Azrul atau Liza.


Aku: saya?
no spe ni?
bukan saya kn? (cikbedah)

Tgu...
xdk balasan,
Tgu.
Masih xbebalas.
Kdit xdk kot.
hehehehehehe...

Sure!
Aku nk g!

Rindu gle kwn2 mse zmn gelap dlu.
Ni zaman kecil K.A.M.I.
Seluar kembang ago-go.
Zaman gengster Ropol2 bru nk naik.
lalalalala..


Comot.
Selebet.
Hingus meleleh.
Busuk!
ahahahahaha...
-senyum lg, lebar smpai telinga- ('___')

Sekarang.
Semua dh smart.
Cun.
Ah!
Cun ke aku?
Aku cun ke?
(malu)

Cannot wait 2 c la.
miss all of u!

(Heroin Kiri:
Sadatul, Syakila, Odah, Sue, Odat, Zam, Pijah, CikBedah, Liza, Maria.
Hero kiri:
Mat Peja, Aswan, Apis, Azrul)
-Aidil Fitri las year, 2008-

No comments: